WPŁATA NA KONTO SKLEPU
Przy wyborze tej opcji Klient samodzielnie wysyła należność za pomocą przelewu bankowego lub przekazu pocztowego na podane poniżej konto sklepu. Realizacja zamówienia odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty.
Nazwa beneficjenta: |
Ade Art ul. Rogozińskiego 3 31-559 Kraków
|
Bank: |
Santander Bank Polska S.A. |
Numer konta: |
52 1090 1665 0000 0000 6510 9170 |
SWIFT/BIC |
WBKPPLPP |
IBAN dla przelewów z krajów UE |
PL 52 1090 1665 0000 0000 6510 9170 |
PŁATNOŚĆ ONLINE: PRZELEWY24, PAY U
Płatność kartami płatniczymi, BLIK, ApplePay, GooglePay.
Szybkie przelewy z większości banków działających na terenie Polski.
PŁATNOŚCI MOBILNE
Płatności obsługiwane są przez Przelewy24 lub PayU. Dokonywanie płatności odbywa się wewnątrz aplikacji. Nie ma konieczności uruchamiania zewnętrznej przeglądarki i ręcznego wprowadzania danych przez użytkownika, wszystko odbywa się automatycznie.
PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM (NIE DOTYCZY PACZKOMATÓW)
Płatność za zamówienie odbywa się przy odbiorze przesyłki u kuriera lub listonosza UWAGA ! PRZEDMIOTÓW GRAWEROWANYCH NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM. Zamawiając biżuterię z opcją grawerunku obowiązuje przedpłata lub płatność natychmiastowa.
PRZY ODBIORZE OSOBISTYM
Płatność przy odbiorze towaru w naszym salonie w Krakowie ul. Rogozińskiego 3: gotówka, karty płatnicze, BLIK, telefonem z ApplePay, GooglePay.