+48 12 623 10 01 +48 575 017 555 Pon-Czw: 09:00 - 17:00 Pią: 09:00 - 16:00 Sob: nieczynne
Email esklep@twojabizuteria.pl
Adres
Staramy się aby zakupiony produkt spełniał Państwa oczekiwania. Jeżeli jednak mimo to stwierdzicie Państwo wadę i zechcecie skorzystać z prawa do reklamacji prosimy o przeczytanie poniższego wyciągu z regulaminu sklepu.
1. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub chęci reklamacji zakupionego towaru prosimy o wcześniejszą informację telefoniczną lub mailową, a następnie odesłanie wadliwego przedmiotu na adres Biura Obsługi Klienta
ADE ART ul. Rogozińskiego 3 31-559 Kraków
2. Przesyłki dostarczane przez firmę kurierską należy otworzyć przy doręczycielu. W przypadku widocznych uszkodzeń powstałych podczas transportu, należy spisać protokół reklamacyjny. Protokół należy sporządzić do 7 dni od daty odebrania przesyłki.
3. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 2 dni roboczych od daty dostarczenia towaru, o czym klient informowany jest mailowo.
4. Reklamacja nie będzie uwzględniona w przypadku
5. Po uwzględnieniu reklamacji towaru wadliwego, zostanie on naprawiony lub wymieniony na nowy, jeśli naprawa nie będzie możliwa, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
6. Reklamowany towar musi zawierać dowód zakupu (paragon lub fakturę), oryginalne opakowanie oraz certyfikat.
7. Nie uwzględniamy reklamacji związanych z opóźnionym terminem doręczenia przesyłki, wynikającym z winy przewoźnika (Poczta Polska, kurier UPS)
8. Sklep nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem. Takie przesyłki będą zwracane do nadawcy, który będzie ponosić wszystkie koszty związane z przesyłką.
Naszym celem jest Państwa satysfakcja z zakupionej u nas biżuterii. Dlatego przed wysyłką każdy przedmiot dokładnie sprawdzamy i bezwzględnie eliminujemy egzemplarze krzywe, porysowane lub niechlujnie wykonane. Przed zapakowaniem dodatkowo czyścimy.
© 2005 - 2024 TWOJABIZUTERIA.PL. Powered by CS-Cart and premium theme — © AB: UniTheme2